Julkaistu 20.1.2017 10:04

Joulupata-keräyksen mainoskampanja voitti Kultajyvä-kilpailussa hopeapalkinnon

 

Kultajyvä on Suomen markkinointiliiton vuosittain järjestämä arvostettu kansallinen mainoskilpailu, jonka tarkoituksena on nostaa esiin ja palkita parasta suomalaista mainontaa.

Kilpailussa palkittiin eturivin suomalaisia mainostoimistoja ja merkittäviä mainostajia, joten Pelastusarmeijan mainoksen sijoittuminen hopealle oli merkittävä saavutus. Joulupata-kampanja saatiin talkootyönä eturivin suunnittelijoilta. Nyt palkitun juliste ja printti-kampanjan suunnitteli ja toteutti suomalainen mainostoimisto Make it Simple. 

Mainonta nosti keräystulosta ja erityisesti nettikeräystä lähes 30 %. Hyvään keräystulokseen vaikutti myös uuden Joulupata-kampanjan saama aikaisempaa suurempi näkyvyys. Esimerkiksi ulkomainosyhtiö JCDecaux tuki keräystä ilmaisella mediatilalla. 

Kiitoksia yhteistyökumppaneillemme!