Kiinteistöpäällikkö Helsinkiin


Haemme kiinteistöpäällikköä vastaamaan Suomen Pelastusarmeijan Säätiön kiinteistöjen ja osakehuoneistojen käytöstä ja kehittämisestä. Tehtävässä korostuu kirjallisten suunnitelmien ja raporttien tekeminen, projektijohtaminen, talousosaaminen sekä alan tuntemus. Toimenkuva on uusi, joten sinulla on erinomainen mahdollisuus olla mukana luomassa työn prosesseja. Työsuhde on vakituinen ja toistaiseksi voimassa oleva.

Toimenkuva 

  • kiinteistöpäällikkönä vastaat elinkaariajattelun mukaisesti kiinteistöjen kehittämisen strategisesta suunnittelusta ja niiden taloudellisesta tuloksesta. Varmistat osaltasi tilojen ammattimaisen ylläpidon ja liiketoiminnan menestymisen.  

  • tehtäviisi kuuluu PTS-suunnitelmien tekeminen sekä vastaaminen kiinteistöjen ylläpitokustannusten ja korjaushankkeiden talousarvioinneista. Laadit vuosittain budjetit jokaiseen kohteeseen ja seuraat itsenäisesti talouden kehittymistä raportoiden tuloksesta säännöllisesti.  

  • tunnet kiinteistöihin liittyvän ylläpitotoiminnan sekä sopimushallinnan ja kykenet itsenäisesti vastaamaan kiinteistöhallinnan prosesseista hyödyntäen omaa kokonaisvaltaista asiantuntemustasi.  

  • kiinteistöpäällikkönä toimit kiinteistövastaavan esihenkilönä ja raportoit omasta työstäsi talousjohtajalle. 

  • arvioit kiinteistöjen käyttöä tarkoituksenmukaisuuden näkökulmasta tehden tarvittaessa esityksiä tilojen myymisestä, ostamisesta tai vuokraamisesta.  

  • kiinteistöpäällikkö osallistuu asiantuntijana ARA-kohteiden käytön suunnitteluun ja kehittämiseen sekä mahdollisiin investointiprosesseihin.

  • tehtävään kuuluu lisäksi tavanomaiset isännöitsijän tai teknisen isännöitsijän tehtävät sisältäen mm. projektien seurannan ja ostolaskujen hyväksymisen. 

Edellytämme 

  • soveltuvaa koulutustaustaa esimerkiksi teknilliseltä tai kaupalliselta alalta ja/tai työkokemusta vastaavista tehtävistä 

  • hyviä projektinhallinta-, neuvottelu- ja raportointitaitoja.  

  • olet valmis kantamaan vastuuta merkittävässä roolissa investointisuunnitelmien sekä kiinteistötoimen toiminta- ja taloussuunnitelmien valmistelussa. 

  • kykyä tehdä itsenäisiä, strategisia ratkaisuja 

  • hyvää paineensieto- ja organisointikykyä sekä vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja 

  • kykyä tehdä yhteistyötä sosiaalisen työn yksiköiden sekä Pelastusarmeijan osastojen johtajien kanssa 

  • järjestelmällistä työotetta, huolellisuutta sekä liiketoimintalähtöistä toimintatapaa tehtävän menestyksellisen hoitamisen kannalta 

  • yleisimpien IT-ohjelmien hallintaa ja halukkuutta laajentaa tietoteknistä osaamista 

  • halua kehittää toimintaa rakentaen pohjaa tulevaisuuden kiinteistöhallinnan toimintamallien käytännöille 

  • hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi 


Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen viimeistään 25.9.2022 osoitteeseen [email protected] Lisätietoja saat tarvittaessa tulevalta esihenkilöltäsi, talousjohtaja Juha Koskelta puh. +358 50 4756 142.

Työn aloitus heti tai sopimuksen mukaan. Tehtävä voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä jo ennen varsinaisen hakuajan päättymistä. Työsuhteessa noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Pääsääntöinen työpisteesi sijaitsee Helsingin keskustassa Uudenmaankadulla, mutta työ edellyttää luonteensa puolesta satunnaista matkustamista. Käytössämme oleva hybridimalli mahdollistaa itsenäisen ajankäytön suunnittelun.

Pelastusarmeija työpaikkana

Tarjoamme mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä arvostetussa kansainvälisessä järjestössä. Saat esimiehen ja laajan organisaation tuen. Mukavien työkavereiden ja kannustavan työilmapiirin lisäksi tarjoamme sinulle työterveyshuollon sekä liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun ePassin kautta. Kannustinjärjestelmämme sisältää myös muita etuuksia, kuten isovanhempainvapaan. Panostamme työntekijöidemme osaamiseen ja työhyvinvointiin, hyvään vuorovaikutukseen ja johtamiseen kaikissa toimipisteissämme. Avustamme myös tarvittaessa vuokra-asunnon järjestämisessä.