Apua opiskelijoille

Hämeenkatu 20, 20500, Turku

Autamme päätoimisia opiskelijoita

Pelastusarmeijan Turun osasto avustaa ruuan ja hygieniatarvikkeiden hankintaan tarkoitetun taloudellisen tuen kautta (ESR+ Euroopan sosiaalirahasto). 

Otamme vastaan asiakkaita Föli+ alueelta

Aura, Kaarina, Lieto, Masku, Mynämäki, Naantali, Nousiainen, Paimio, Parainen, Turku, Raisio ja Rusko

Apua haetaan sähköisellä ajanvarauksella ja tulemalla avustushaastatteluun Pelastusarmeijan Turun osastoon (Hämeenkatu 20)

Avunhakijalla täytyy olla mukana opiskelijatodistus ja hänen tulee pystyä kertomaan ruokakunnan jäsenmäärä sekä tulotiedot.

Apu on tarkoitettu Kelan opintotukea saaville ja kansainvälisille, tulottomille opiskelijoille. Muiden täytyy varata aika puhelinajanvarauksen kautta. Tästä

 Avun saaminen edellyttää aina henkilökohtaista tapaamista. 

Apua annetaan ruokakunnan koon mukaan ja sitä voi hakea kuukauden välein. Suuresta asiakasmäärästä johtuen avustusajan saamiseen voi mennä useampi kuukausi.

Vain yhden ajan voi varata ruokakuntaa kohden..

Ajanvaraukseen täältä: 

(Mikäli kalenterissa ei näy vapaita aikoja, kaikki viikon ajat on jo varattu tai ajanvaraus on tauolla.)   

We Support Full-Time Students

The Salvation Army's Turku branch provides financial assistance for students to purchase food and hygiene supplies through the ESF+ European Social Fund.

We serve clients from the Föli+region, including the following municipalities:  

Aura, Kaarina, Lieto, Masku, Mynämäki, Naantali, Nousiainen, Paimio, Pargas,Turku, Raisio, and Rusko.

To  receive assistance applicants must: Schedule an electronic appointment and attend an interview at the Salvation Army's Turku branch (Hämeenkatu 20).

Bring a valid student ID, provide house-hold size and family member details, Income details must also be shared and receiving assistance always requires a personal meeting.

The assistance is intended for students receiving Kela study financial aid and international students without income. Others must book an appointment via telephone.  Here

Assistanceis provided based on the size of the household and can be applied for once amonth. Due to the large number of customers, it may take several months to receive assistance.

Please book only one appointment per household.

Schedule your appointment here: 

(If there are no available times in the calendar, all times for the week are already booked or the appointment is on hold.)