Julkaistu 20.4.2018 09:55

Pelastusarmeijan kampanja palkittiin kahdella hopeahuipulla

Pelastusarmeijan Auta Ihmistä -kampanja sai hopeaa Vuoden Huiput 2017 -kilpailussa kahdessa eri sarjassa!

Kilpailuun "Yritysjohtaja"-nimellä ilmoitettu kampanja voitti kaksi hopeahuippua sarjoista ulkomainonta sekä ilmoitukset.

Kampanjalla haluttiin kertoa, että elämä on sattumanvaraista, ja että huono onni voi kohdata kenet tahansa. Yritysjohtaja Peter Vesterbacka lähti mukaan kampanjaan omilla kasvoillaan muistuttaakseen ihmisiä elämän sattumanvaraisuudesta:

"Olemalla mukana Pelastusarmeijan keräyskampanjassa haluan osoittaa, että kaikista ihmisistä välittäminen on perusjuttu. Suomalaisuuden ytimessä on se, että kaikki pidetään mukana."

Sydämellinen kiitos Peter Vesterbackalle, joka antoi kasvonsa kampanjalle. Erityiskiitos myös suunnittelutoimisto Make it Simplelle luovasta kampanjaideasta.


Grafian Vuoden Huiput on Suomen merkittävin luovan suunnittelun kilpailu. Vuosittain järjestettävä tapahtuma tähtää suunnittelun tason nostamiseen, luovuuden ja omaperäisyyden voimistamiseen sekä suunnittelijoiden ammattitaidon kehittämiseen. Kilpailu järjestettiin nyt 38. kerran.