Kaksi hopeapalkintoa Joulupata-mainonnalle

image description
Pelastusarmeijan Joulupata-mainonta sai jälleen kerran huomiota, kun se palkittiin 27.4. Suomen merkittävimmässä luovan suunnittelun kilpailussa Vuoden Huipuissa.

Vuoden Huiput -kilpailun tarkoituksena on nostaa mainonnan ja graafisen suunnittelun tasoa Suomessa. Kilpailun järjestää vuonna 1933 perustettu visuaalisen viestinnän järjestö Grafia, joka  muun muassa jakaa apurahoja, myöntää erilaisia tunnustuksia ja julkaisee Grafia-lehteä.

Joulupata-mainonta sai hopeaa kahdesta eri  sarjasta . Nämä olivat printtisarja ja filmisarja.  Printtisarjan " Pelastusrengas"-ideaa kuvailtiin yksinkertaisella tavalla tehokkaaksi ja filmiämme tunteisiin vaikuttavana ja elokuvallisena.

Kiitos yhteistyökumppanillemme Make it Simple -mainostoimistolle, joka antoi suunnittelutyön ilmaiseksi!

Katso kaikki voittajat täältä.