Julkaistu 10.10.2017 09:51

Kiitos äänestäjille! Pelastusarmeijan kampanja voitti kesän aikkarimainoskilpailun

Kesän aikkarimainoskisan voitti Pelastusarmeijan kampanja

Aikakauslehdet.fi:
Aikakausmedian ja Markinointi & Mainonnan yhteistyössä toteuttamaan Kuukauden aikkarimainos -kilpailuun kesän ajalta oli esiraati valinnut yleisöäänestykseen viisi mainosta. Voittajaksi yleisö valitsi Pelastusarmeijan mainossarjan 'Huono onni voi kohdata kenet tahansa'.

Pelastusarmeijan pysäyttävissä kuvissa Tarja Halonen ja Peter Vesterbacka poseeraavat alakuloisissa mustavalkoisissa otoksissa ihmisinä, joita on kohdannut odottamaton huono onni. Kuvattavat ovat lähteneet mukaan muistuttaakseen ihmisiä elämän sattumanvaraisuudesta.

Kampanjan takana ovat mainostoimisto Make it Simple Oy, valokuvaaja Anton Sucksdorff sekä mediatoimisto Vizeum. Mainos sai 47 prosenttia annetuista 475 yleisöäänestä.

Toiselle sijalle pääsi Plan International Finlandin '12-vuotiaan äitiysvaatteet' ja kolmannelle Iittalan (Fiskars Finland) 'Vuosikymmenten takaa'. 

Artikkelin osoite: http://bit.ly/2y5QPY7